Dagens inköp ;)

Har varit på apoteket idag med en lite lista ;) NU ska jag äntligen bli frisk,
Jag köpte:

- Noskapin (vid tillfälligkortvarig rethosta)
- Alvedon (vid feber och smärta)
- Nezeril (För korttidsbehandling av nästäppa vid förkylning)
-
Idomin (En vårdanade salva) Har jag till läpparna

YEY nu ska jag bannemig bli frisk, Har väldiga irriterade näsvingar också, blir röda, svidanade och såriga nu när dom är fuktiga hela tiden för jag snyter mig, så för att slippa min nuvarande rinnanade näsa och skydda mina näsvingar så har jag smörjt in min näsa med Helosan och stoppat upp två tamponger i näsan för att snoret inte ska ta bort helosanen. Haha plus att jag har Idomin över hela läpparna ;) haha ingen vacker syn ;)

Här är jag nu iallafalla :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHA klockrent :D

Postat av: Emma

Hej!

Hoppas att allt är bra med dig!



Jag har skaffat ny bloggadress och med det ny design. Jag skulle bli jätteglad om du ville gå in och säga vad du tycker om den. Konstruktiv kritik är alltid bra. Och skriv gärna med om det är något speciellt du vill läsa om.



Och lägg gärna till mig på bloglovin' så att du inte missar något spännande. :)

2011-01-12 @ 00:05:33
URL: http://frokenfalebrant.blogspot.com
Postat av: Jennifer

haha asgarv!! ;D

2011-01-12 @ 12:02:05
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback