Vad gjorde JAG när jag va mindre, ???????

Känner mig faktiskt lite gammal när jag kollar på alla små 14åringar som putar med läpparna, skriker, lyssnar på hög musik, tramsade;) hehe Det sista kan jag fortfarande göra, men hur handlar det om LILLA jag :) Jag tänker gjorde jag allt det där som dagens unga gör? Haha kollade igenom massa bilder så JA, ALLA VI gjorde de! Isabel, Rebecca, Anna, Jag själv :) Haha så håll i er, såhär kul hade vi!

Okej, Detta är inte längesedan, haha men ja, förklaring, Jag & älsklingen Isabel drack ute på bygden ;)
Två 16åringar som nyss slutat nian! Jag skitfull med brillor mitt i natten och ja, en däckad Isabel ;)
Detta va några timmar tidigare än den förra bilden ;) Rebecca va självklart med ALLTID på den tiden ;) :)
Fjortis posera kunde även vi ;) Här är ett väldigt bra exempel ;) Lägg märke till VITA läppar ;)
Isabel slänger av en pose i skolan :) Vi gick väl i Nian här? ;)
Puta med läpparna HAHAHA, Vita läppar mycket smink och pose ;) 15år kanske :)
HAhahha, midsommar fest! 15 bast typ, Jag hade däckat och Isabel ville vara snäll och lägga sig bredvid så att jag inte skulle vara mobbad, då däckade hon med hahaha ;)
Här gick vi i åttan och va på konfa läger ;) Haha Här va jag inte tillsammans med Simon så det är väl 4 år sedan :) 14år är vi här! Kolla jag har ritat på armen ;)
Jag och Bejb på Nykter Ekebo fest ;)
13-14år Fest fina till Ekebo! Nyktra va vi nog och det va party!! (tyckte vi ;))
Hemgång full och go i bussen efter ännu en supar kväll UTE på stadens gator ;) Vad kan jag vara 14år?
HAHAHHA Rixfm 2007, jag va SÅÅÅÅÅ full ;) hahaha minns typ inget! 14år :) Börjar bra! Pattarna trillar nästan ut också! Dock hade jag ju Simon på den tiden, och han brukade gilla att mina tuttar trillade ut ;) (Fast bara hemma i sängen)
Som 13åringar hängde vi på örjansvall och tyckte vi va SÅÅÅ coola ;) haha jag va bara så jävla kaxig på den tiden! haha en lite tjej va vad jag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback