Tvååker-Halmstad-Tvååker

Igår va det handledarträff på kvällen klockan 7 började den jag och Frida kom dit lite efter sju ;) Då vi hade SÅÅÅÅ mycket att göra under eftermiddagen (DATORER) haha och så va det svinhalt att cykla dit jue! Kalle va där på träffen :) Vi lyssnade på föredrag & käkade macka och tårta, Synd bara att inget av de va gott ;) YEY kräsen :P Nej men efter den så åkte jag med Kalle till Halmstad när jag kom hem fick jag handla mat till min kille och sedan blev det sängen! As trött va jag!

Idag så gick Simon upp vid halv sex och jag sov vidare, sköööööööönt... Jag skulle inte upp förens halv tio dock gick jag upp vid tio över nio då jag inte kunde sova :P Klockan halv 11 va jag på Halkan ochva där till klockan tre typ :P Det va rätt intressant, vi fick ju sladda och sådant.. Rätt sjukt ändå hur mycket bromssträckan ändras om man bara ökar hastigheten 10km/h helt jävla sjuk.. Aja :P Vi fick hänga upp och ned i en bil med och se lite filmer!

Efter Halkan åkte jag direkt till Tvååker, nu sitter jag här och har precis ätit två mackor! håller på att däcka.. är fan helt sjuuukt trött :S

AJA Nu ska jag gosa ner mig med min kudde i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback