Kidnappning av Barn.. I SVERIGE??

Jag tycker detta är en sjuk sak och tänker då ta upp den, Jag har läst i en artikel om att fler och fler barn kidnappas i Sverige? Hallå? Vi som ska påstås va så jävla bra i vårat land? Siffran bara stiger om hur många barn som kidnappas och de flesta som kidnappar är deras egna mammor?? Hur sjuk i huvudet får man bli?
Förra året anmäldes rekord många kidnappningar av barn och i år har det redan ännu mer, jag tänker lite såhär att det är ju inte ALLTID mammorna så tänk alla dom som kidnappar ändå? Ska man inte kunna släppa ut sina barn eller? Nu har jag inga TACK och LOV för jag hade ju varit tvungen att vara så överbeskyddad så att det är inte sant! I bara Oktober i år så har det kidnappats dubbelt så många än för tio år sedan, PÅ EN MÅNAD? Det är hela 1430 barn under bara Oktober..

Aja jag tyckte detta skulle tas upp.. Hoppas det inte bara är jag som reagerar på sånt här!

Kommentarer
Postat av: Kidnappning av Barn.. I SVERIGE??

Det som är mer sjukt är att man ingen hjälp får när ens älskade barn kidnappas, i 11 månader fick jag ingen hjälp!



Nu är min son hemma igen :-)

2010-12-04 @ 01:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback