DRINK MY TEARS AND THEN YOU MAYBE UNDERSTAND MY FEELINGS FOR YOU




Du sa du älskade mig
säg var det bara en puls
det var nog bara en stund
det var nog bara en lögn
det var nog bara en dröm
men jag nöp i min arm
och du var kvar
jag lovar att jag skulle dö för din hand

en sista gång är inte bra på det jag gör
kan inte glömma dig på grund av små saker du gör
för ditt sätt att le såfort jag ger dig en komplimang
du är nog den vackraste grabben jag har hållt i hand

Ge mig kärlek
du får tillbaka tusenfalt
Ge mig närhet
du är min dröm men du är sann
snälla baby släpp mig inpå livet
jag orkar inte bara vara vänner som vi blivit

Du sa du älskade mig
och jag ville tro det då
jag måla bilder av oss två
du var min himmel som var blå

minns hur vi kysstes under stjärnglans
jag gav dig allt och lite till
hur mycket ska det krävas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback