Dålig morgon på elevhemmen :)

För det första så var det SVIIIIN kallt i rummet när jag vaknade, och jag va MEGA trött! Men jag snosade och sedan va jag tvungen att gå upp och duscha, alltså till och med i duschen frös min näsa! Iskall va den :( Haha sedan ut ur duschen och de va ännu kallare! På med kläder sminka mig och dylikt, sedan va det frukost på skolan! Mumma! Däremot när vi skulle ut utomhus idag så va det SNÖ! och Vääälidgt kallt! Humm, utomland? JA TACK! Men men, nu har vi samhällskunskap därav de roliga bilderna nedan! Och nu när jag kom in så såg jag att jag haft 74 besökande igår :) hehe najs! Dock bara 42 unika besökande men ändå! Frida hade 200 så jag ligger ju lite under :) Men men igentligen bryr jag mig inte ifall någon läser, jag skriver bara för att jag tycker OM de :) hehe Nej nu ska jag fortsätta tramsa med Elsie, Tilda och Frida :) (haha skojja, vi pluggar FAKTISKT)
Hörs ikväll, får se om jag ska på fest eller inte ;)
Fulade oss som sakt med camen idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback