Dag 7 - Min bästa vän, Frida

Hur underbar är inte Frida liksom? Jag måste skriva två bästa vänner då jag måste visa att båda betyder så jävla mycket in mitt liv! Och Frida du är en så jävla bra vän, du gör dagarna roliga och värdefulla! Vad skulle jag gjort utan dig? Vad skulle du gjort utan mig? Haha jo du skulle la glömma nycklar och sånt lite varstans ;) Frida va den som verkligen ville bli min vän, hon visade att det faktiskt finns fantastiska människor i denna värld ändå! Det ÄNDA hemska med att sluta munka är att flytta ifrån min lilla mupp! Jag längtar till Måndagarna och jag hatar att åka därifrån! Du gör allt så mycket bättre! Du är bäst och du är min alldeles egna mupp!! :)
Gå in och läs hennes blogg ;)
http://fridalisious.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Awwwwwww tårögd! Du är lätt bäst gumman! :)<3<3<3

Postat av: Evelina

Hejsan! Anmäl dig gärna till Dagens blogg på min blogg, jag utser en vinnare imorgon så tveka inte:P Lycka till!

2010-11-20 @ 17:16:57
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback