Dag 2 - Min första kärlek

Jag tänker ta min första RIKTIGA kärlek då jag inte tycker att dom man va "kär" i när man va liten är så jätte intressant, Det är ju inte riktigt Kärlek dedära man håller på med som lite! Och eftersom jag nu varit tillsammans med min kärlek sedan i 8an så vet jag att He is my first love

Så alla vet nog vem jag pratade om min första kärlek Simon Gustafsson, Vi träffades första gången när jag började 6an på Trönningeskolan, Han va klassens pajas = förbjuden att tycka om! Det ända man skulle göra va att störa sig på honom;) Men jag brukar ju sticka ut i mängden så jag gillade honom i smyg :P han lilla lilla killen med långt krulligt blond hår (med mittbena) HAHA :) Så söt! I sjuan frågade jag om hans kompis nummer (Adam, min nuvarande ANDRA snygging) Han gav mig såklart någon randoms nummer och guuuud så besviken jag va! Men men på den tiden hade jag ny kille hela tiden så jag brydde inte mig jätte mycket! Tillsist fick jag hans msn och jag väntade nästan föjäves på kvällarna då han nästan aldrig va inne där, men så kom han in och de tre sista veckorna i sjuan pratade vi hela tiden. Dock bara på msn och ej i skolan! Klassresan sista dagen i sjuan kom jag aldrig på då jag blev sjuk (detta har jag fått veta va inte kul tyckte simon) Sedan åkte jag till Uppsala och jag snackade inte så mycket med honom, sedan kom jag hem EN dag och då sa jag till lilla Simon (som hade fyllt år) Att han skulle få en puss av mig i födelsedags present! Dock åkte jag iväg till high Caparall dagen efter och där vart de fest och jobb hela tiden, Fick sms av Simon då och då och dom bestod ALLTID av samma fråga och svar!
Simon: hej vad gör du?
Sabine: nej jag festar själv?
Simon: typ inget..
Eller...
Simon: Hej vad gör du?
Sabine: Nej typ är bakis själv?
Simon: Nej typ inget...
Vad trevliga vi va! Under sommaren träffades vi faktiskt EN gång då vi hoppade studsmatta och på kvällen på msn sa jag att jag hade "glömt" pussen som jag va skyldig honom! Haha Sedan började skolan och Simon som så förväntansfullt ville prata med mig fick en fet DISS, haha jag gick bara förbi honom i korridoren och kollade inte ens åt hans håll, Inte brydde jag mig om honom? Eller?, Någon månad in på teminen började vi snacka på msn igen och där någonstanns fick han sin första puss, i skolan :) jag pussade bara honom lite snabbt vet jag och sedan gick jag utan att säga något :) Haha det blev mer pussar, sedan blev det halloween och helgen innan Tinas inflyttningsfest va det konfa Hajk, haha där hände lite grejer kan man säga, Simon förlorade en Oskuld (INTE SEX) hehe, en anna oskuld! Sedan blev det Tinas fest och då förlorade han en till Oskuld (sötis) och sedan va vi oskiljaktiga heeeela lovet! Sedan började skolan och ALLA verligen ALLA sa att vi va tillsammans, men det va vi ju inte ?? Haha den 7 november satt vi på min uppfart till huset och mamma som började bli tjatig fick mig att fråga Simon just den kvällen om vi inte kunde säga till Mamma att vi va tillsammans för att hon va så jobbig, Då sa HAN "men vi kan väl bli tillsammans då" Haha så det va så det gick till, två minuter efter kom han pappa och hämtade honom, dagen efter missade jag bussen till skolan! Allt där är väldigt klara minnen :) Nu är det 4år sedan och han är min pojkvän! Jag älskar honom och han ska alltid ha denna platsen i mitt hjärta och jag hoppas att jag alltid kommer få stå där vid hans sida och bara vara HANS flickvän!

/Din Sabine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback