Dag 17 - Mitt favorit minne

Jag har såååå många minnen som jag tycker om och tänker på ibland :) Så detta är svårt, därför väljer jag att skriva att alla mina fina minnen på Munka är favoriter, Alla fester här, hela skolgången, allt har varit så otroligt kul och flummigt! Sedan är det alla minnen ihop med vännerna hemma i Halmstad! Min underbara Marika :) Henne tycker jag om! Vi har ju massor med minnen ihop från när vi va mycket små och så till nu! Helt underbar! Sedan finns ju min fina pojkvän som jag har MASSOR med fina underbara minnen ihop med! Du och jag! Våran egna motorcykel semester! Hur mysig som helst :) Gud va mycket som poppar upp i huvudet just nu, däremot kan man ju inte skriva de eftersom då kommer jag att skriva huuuur mycket som helst! Min Familj, alla minnen men pappa! Alla minnen när jag va liten och va med pappa, när vi åkte till ställen! Nej jag kan inte välja ett favorit minne, jag har så många som jag älskar :)

Jag hoppas ni blir nöjda med detta!!
Min bild

Kommentarer
Postat av: isalei

minner er godt og ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback