Dag 10 - Mitt liv om 10 år

Jag har egentligen bara EN dröm och det är att bilda familj, Många vill ha en karriär och resa mycket och sådant, men jag känner att jag vill ha en familj. Så därför så kommer jag att ha en familj om tio år! Jag kommer också (om mitt liv blir som jag vill) bo i dalarna eller något annat sådant ställe, jag kommer ha min egna LILLA gård med några dikor och hästar :) Bara litet, det är inget jag tänker försörja hela min familj på, bara en liten hobby sådär :) Jag skulle vilja ha Samojed hundar och om jag nu ändå bor i dalarna eller norrland så varför inte ett hundspann? Haha men de är bara lite små drömmar och ideer jag har :) Självklart kommer min familj bestå av Simon, som är mannen/pojken i mitt liv! Vi kommer ha fyra barn två pojkar och två flickor! Jag kommer arbeta med kor, någonstanns, kanske även lite jordbruk! Varje lediga stund kommer jag tvinga upp mina bästa vänner på mys framför min brasa och kanske lite cider och vin :) På sommaren kommer hela familjen att åka ner till Halmstad, till våran sommarstuga! Där kommer vi hälsa på släkt och vänner! Vi kommer vara där hela våran semester! Samtidigt kommer något trevlig avbytare ta hand om våran lilla gård samtidigt:P hehe Men men , drömma får man, men förhoppningsvis ser det ut nästan såhär året då jag är 28år gammal!

Just nu består mitt liv åt att norpa åt mig de sista sura bilarna av Frida ;)

Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Är din avbytare snygg? för i såfall kan jag tänka mig att hjälpa till att mat dina kor och hästar när du är borta?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback