Blommor och bin!! De förbjudna sex pratet!

Det här med sex är vääääldigt pinsamt :P haha Tycker många, och snoppar & Snippor (som det nu så fint heter) är också väldigt läskiga. Jag har läst en artikel och kommer skriva några rader ifrån den. Med delvis mina ord.
Sex är väldigt intimt, fint och personligt men också en helt nödvändig sak för många. Jag menar efter ett riktigt bra sex mår man ju helt toppen, alltså är det också ett sätt att förbättra hälsan, eller hur :) Det sägs ju att man lever längre om man har lite bra sex då och då! (tänk va gammal jag kommer bli;)) Sex är något man ska ha för att man VILL och man ska kunna uttrycka sig sexuellt utan att få någon dum stämpel, rätten att få vara sexuell, till och med askåt utan att behöva be om ursäkt! Killar får prata hur som hällst om sina snoppar då vi är äckliga om vi nämner klitoris eller kanske snippan över huvudtaget. Kvinnor är på god väg att kunna få prata öppet men än så kan vi inte göra de utan någon dum stämpel, killar däremot kan få gå runt och vara kåta hur som helst. Och som dethär med storleken på Snoppen, säger vi att vi vill ha stora kanske till och med säger siffror, då blir det en sådan jävla kalabalik, OH NEJ ni har inte rätt att säga så och bla bla bla samtidigt sitter killarna och snackar om vilken bröststorlek som dom föredrar, är de rätt egentligen? Nu kanske inte alla vill ha små snoppar och tillfredställs av stora, dock tror jag att i det stora hela så har det ingen betydelse då det är tekniken och som jag då tycker kärleken som har mycket betydelse i den frågan. Men vill ni har liten säg de då eller tvärtom..
Liten och stor snopp..

Helt olika och båda har olika teknik, ett exempel till, alla har nog hört (kanske inte om sig själv) att killarna inte gillar "att vistas i stora lokaler" (stora musar) eller dylikt? Skulle vi säga vi vill inte ha små/stora snoppar får vi skit för de.. Om man lämnar just könen och kommer in på hur många man har haft sex med, bara där är det ju skillnad igen, tjejerna drar ifrån några när dom säger för att inte få stämpel, vilket dom får samtidigt som killar plussar på för att vara coola. Det är skillnader på Onani med, säger vi tjejer att "oh igår pullade jag på toan" Får vi nog en äckelmin tillbaka eller till och med någon som säger "guuud va äckligt, gör du sånt" Fast det är ju olika, många tjejer gör ju ej de och många gör de ofta, vilket som är ju rätt tycker jag. Killarna däremot kan ju runka i duschen på skolan och skratta åt de? Dom mäter snoppar och pratar om några tjejer som suger/runkar av dom och bla bla bla, skulle vi säga "åh jag träffade en så het kille i lördags och han pullade av mig" haha helt ärligt skulle nog till och med jag rynka näsan, haha vet inte varför men det är ju så i dagens samhälle.
Hur många ord för Hora finns det liksom inte? Slampa, luder, madrass.. Medans om killarna är kåta kallas de för hingst, player eller något positivt (för dom), en som va med i repotaget har gjort en film "som en hora" (finns att ladda ner på sverigesradio.se) Hon säger att nästan alla som hon frågat hade blivit kallad någon form av ett sådant ord, många av dom hade till och med blivit kallade de Efter att de tackat nej till sex, är inte de lite ironiskt?
Haha aja nu har jag fått sakt vad jag ville, glömde helt bort att skriva utifrån repoteget så det blev lite småord därifrån!
Olika snippor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback