Bad update

Har haft jävligt dåligt uppdatering nu på lovet FÖRLÅT :) hehe
Men ja jag berättar väl från där jag slutade i Onsdags :) Som jag sa så skulle jag till Göteborg på Torsdagen och det va jättekul :) Jag och Frida gumman tog tåget upp och gick och shoppade till halv fyra då vi gick till The studio :) Där va vi till typ halv nio? Eller när va de? Aja kul va det iallafall, men men i Göteborg fick jag köpt chilatte Te, Osis produkt till håret, hehe en present till Simon som heter "Clone a willy" hihi, en bok ;) minns inte om jag köpte något mer :) Men aja jag köpte även tre foton :) Najs bajs!
På kvällen så fick jag Daisy och hon sov hos mig tillsammans med min fina fina pojkvän<33 Dagen efter (fredag) Åkte Simon hem och så kom den andra vovven Oskar hit, så dom båda passade jag hela Fredagen och på kvällen lämnade jag tillbaka Daisy och sov sedan hemma his min Pojkvän! Lördag morgon spenderade jag på Toan för att fixa håret & göra något åt mitt ansikte! Haha Simon hade ställt klockan, KONSTIGT nog ;) haha så vi va uppe 11, eller vi va nog inte uppe då för Ni ska se Simon på morgonen ;) Sexig som få!! Haha men men sedan fixade jag mig och därefter drog vi in till Staden och så bjöd jag min kille på Lunch och sedan åkte vi hem till mig för att kolla film, dock blev det ingen film utan vi hängde med Hans familj till deras kusiner på ett litet 5års kalas :) mysigt! Sedan åkte vi hem och så käkade jag och älskling kebab, kollade på filmen Juno och duschade lite och sov :)
Min helg har varit perfekt!
Bild från The studio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback