18 saker ni inte visste om mig :)

Jag blev utmanad av Frida så nu utmanar jag Jennifer för hon behöver uppmuntring!


- Jag tycker alltid att jag är tjock när jag kollar mig i speglen! Inga undantag!

- Jag hatar färgen Orange, jag tycker den är helt oförskämd, Däremot är den riktiga aprikosfärgen helt underbar!

- När jag va liten grät jag när min bror tvingade mig att välja mellan min katt och min pappa! Hehe

- Jag älskar att skriva dagbok, vilket jag har gjort varje dag år 2006, 2007 och 2008.. Nu har jag tagit en pause men ska börja igen.

- Jag är lite av en ensamvarg och jag sitter hällre och inte gör någontin än att umgås med mina vänner ;)

- Innerst inne mår jag nog ganska dåligt just nu men jag ler och är postiv.

- Jag kan typ inte visa känslor, jag vill inte besvära andra med mina problem.

- Jag älskar kor och hästar! Jag kan bli helt galen av att åka förbi och inte få klappa :) haha vill bara lära mig mer.

- Jag har hår på foten :) (dock väligt lite men jag stör mig på de) Det syns ej!!

- En kille som jag känner retade mig för min mustage, eller aa mina fjun på läppen som tydligen syntes så nu vaxar jag bort allt hår på överläppen regelbundet för minsta lilla hår där får mig ledsen ;) Har väl fått för mig att jag har de nu! (dock tar jag aldrig åt mig längre när folk skämtar om något sådant)

- Jag hatar att jag är så mycket hårväxt (typ ben, bikinilinjen, under armarna) Haha Tack pappa <3 :)

- Jag gillar inte min ögonfärg, jag vill ha gröna ögon! Tycker inte mina blåa passar till mitt mörka hår!

- Jag är rädd att Simon ska lämna mig

- Jag vill bo uppåt landet, Dalarna eller något sådant!

- Jag hatar vatten! Däremot kan jag vilja bada men bara i kanten! Jag hatar att vara blöt! Typ när man duschar är det mysigt men innan man går in och efter känner jag mig obekväm.

- Jag är rädd för vad folk tycker om mig, rädd för att vara ful, tjock eller något sådant.

- Jag mår dåligt varje gång jag ätit mat, alltså jag har lätt för att kräkas upp maten så nu varje gång efter mår jag illa.

- Jag tycker det är jobbigt att jag blir så lätt sjuk, det känns som att folk inte tror mig om jag säger de så jag brukar låtsas vara frisk om jag t.ex har halsont eller dylikt.

Det va allt för mig hoppas ni gillar de :)
Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: frida

Sabine är snyggast! och endel av sakerna visste jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback