SJUUUUK :(

Här kommer hela helgen i ett kör :)
Torsdag: Jag kom hem, och åkte nästan direkt till Simon, mådde inte så värst bra, när jag gick och la mig hade jag rätt hög feber och mådde piss dåligt!
Fredag: Vaknade helt slut och med pissig hosta! Vi åkte hem till Veronica och Eric och firade Veronica på hennes 40årsdag. Där va vi typ hela dagen sedan åkte vi hem till Simon igen och jag mådde mycket bättre så vi åkte en tur med Motorcykeln eftersom det va så fint väder :) När vi kom hem däckade jag typ.. Hostade ännu mer!
Lördag: Vaknade och kunde inte somna om eftersom jag hostade så mycket så jag gick upp och drack te :) Sedan åt vi lite påsklunch och därefter åkte jag och Simon in till pappa en stund och sedan hälsade vi på mormor där det va massa folk :) Vi käkade lite där sedan åkte vi hem för jag höll på att hosta ihjäl mig.. Vi kom hem och satte oss och kollade film och jag däckade nästan direkt..
Söndag: Vaknade av hostan och gick ner och drack te :) Sedan hängde jag hemma hos Simon och nu är jag hemma! Håller verkligen på att snora ihjäl mig! Ont i huvudet har jag också!! Nu ska jag sova en stund tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ring mig sen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback