Helloooo

Idag har jag haft min första praktik dag på djurparken och vi blev uppdelade så nu i två veckor kommer jag ha hand om elefanterna, girafferna, noshörningarna och elanantiloperna :) Så idag har jag mest hållit på i elefant inhägnaderna :) men ändå kul :D Sedan så åkte vi och handlade efter jobbet!
Men men jag saknar min Isabel så hon får en text som passar bra in på henne<3

Det finns två sätt att få lugn: Det ena är att aldrig göra vad man ångrar och det andra är att aldrig ångra vad man gör. /August Strindberg
Det finns två sätt att få lugn: Det ena är att aldrig göra vad man ångrar och det andra är att aldrig ångra vad man gör. /August Strindberg

Men nuuuu blir det en liten lista som gör det fördelar med att vara en flicka :)

11 bra sätt att vara tjej
1. Våra pojkvänners kläder får oss att se små och vackra ut, de ser däremot ut som idioter i våra :)
2. Vi ser ej ut som en groda i mixer när vi dansar
3. Gratis drinkar, gratis middagar ;) behöver jag säga mer?
4. Inga modemissar vi har gjort eller kommer att göra kan någonsin mäta sig med speedo
5. Vi behöver inte fisa för att roa oss (även fast det är kul ibland ;))
6. Om vi glömmer att raka oss, behöver ingen få reda på de.
7. Vi behöver inte ta oss mellan bena titt som tätt för att försäkra oss om att våra intima delar forfarande finns kvar.
8. Vi har förmågan att klä oss snyggt!
9. Vi kan prata med personer av det motsatta könet utan att behöva föreställa oss dem nakna ;)
10. Det finns tillfällen då choklad faktiskt kan lösa alla våra problem...
11. Vi kan läsa av personer enbart genom att titta på deras skor ;)

Kommentarer
Postat av: I <3

Jag gillar citatet, jag gillar 7an och jag tycker 11an passar sjukt bra in på dig :)

2010-04-26 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback