Första dagen på Praktiken!!

Idag va det första dagen på praktiken, och det va jätte kul!! Han hade en jätte fin gård och så, jag fick köra traktor och så kollade vi typ runt på gården och han visade hur man skötte allt och så :) Jätte trevliga va han och hans familj!! Så jag ser fram emot en morgondag! :)
Kanske ska säga vad jag gjort i helgen, I lördags åkte jag, Annie, Lisbeth och Emma till Gekås och såå, jag hände med pga av att Lisbeth inte ville ränna runt där själv med två hysteriska 13åringar ;) hehe Så jag inhandlade lite smått och gått, bla en dataväska, regnställ, bh, trosor och lite såå! :) Trevligt va det iallafall, sedan kollade jag på fotbollen, Real Madrid losade, :( Jävla Barcelona! Men men, Sedan mös jag och Simon och därefter somnade jag<3<3<3<3
Söndag: Vi vaknade och käkade god lunch och åkte sedan hem till mig! Där packade jag och sedan åkte vi hem till Simon igen, där va jag ej länge utan åkte hem till mormor och här ska jag nu bo i två veckor under tiden jag är på denna praktik platsen! Jag bor åter igen på landet alltså :)
Nu snart kommer det in bilder ifrån helgen<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer H

vad kul för dig! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback