Film, godis och datorn <3

Okej nu skriver jag här, för jag har ju ej dött ;) Hehe på min praktik går det skit bra!! Älskar att vara där på den gården!! Min handledare Kalle är skit bra! Jag får köra och harva väldigt mycket men det är helt okej! Jag har även lyckats att köra sönder deras postlåda, men men det är sådan som händer ju! Hans gård är skit fin och hans familj är jätte snälla! Ni får bilder av denna praktiken till helgen :)
Men men, förra veckan så träffade jag Anna på torsdagen, jag sov hemma hos henne och sedan på fredagen efter praktiken åkte jag hem till henne och vi fixade oss till fest :) Sedan cyklade vi till gullbranna och gick på Emelies 18års fest, Jag umgicks mest med, Adam, Simon, Anna och Eric där :) Trevligt va det men lite segt faktiskt :) Men sedan så sov jag hos älsklingen<33 På lördagen va vi hemma hos mig och jag, mamma, Simon och Jonathan käkade på pizzerian :) gött :) Sedan sov jag och Älsk hemma hos honom <3
Söndag, slappedag, jag och Simon städade deras akvarium så vi ska starta upp det igen :) Trevligt!
Så nu igår (tisdag) handlade vi växter till de och hällde på vatten och i helgen blir det en massa fiskar som flyttar in ;)
Jag längtar jätte mycket efter min finaste Marika Johansson<3 måste messa henne nu bara för de :) Sedan blir det väl att slänga på filmen nu! :) Ska inte äta massa godis, men jag har godis :)
Och föresten, visst ser mitt godis ut som Kattmat?;)
Och Visst har jag fin dator ?;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mitt underbara och fina rum! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback