Doktorn :(

Doktorn idag :( Ni som känner mig tycker nog inte de är jätte ovanligt men men, Denna gången handlade de om krasandet i mitt öra som jag har haft i två år.. Det har nu blivit värre och jag trodde de va en vaxpropp, detta har jag skrivit om innan, men det va ingen propp, Tydligen kan det vara ärrvävnaden i mitt öra som gör detta och jag hör inte dåligt så därför sa han att jag fick lära mig leva med detta Jobbiga ljud, Jag hör dessa ljud vid höga ljud och inte om jag t.ex står och prata med någon.. så det är inte tinnitus utan trummhinnan som spökar :( Jobbigt iallafall.. SKa skaffa öronproppar så jag kan gå på fest.. Nu är det nästan omöjligt med detta ljud i mitt öra!



Men men, Denna veckan har jag inte gjort så mycket, så jag berättar om de dagar då jag faktiskt har gjort något nämnvärt :)
Men i Tisdags träffade jag Jennifer och vi åkte till Stan och shoppade, Det blev en massa fint till min garderob och lite till :) Bilder på det jag köpte kommer nedanför detta! Vi käkade även lunch på stan och lite så!
Onsdag! Jag träffade Issa och vi åkte till stan och gick runt där lite, handlade lite grejer, och så, sedan åkte jag en sväng med SImon för det va ju så fint väder :) Simon körde sedan hem mig till Issa och där satt jag själv och åt middag sedan kom Anna, jonathan och Isabel :) trevligt trevligt!! Det blev lite dricka och trevligt folk den kvällen och när jag sedan skulle hem åkte jag till Simon :)<3
Torsdag! Åkte in till Halmstad och piercade mig och Isabel sedan träffade vi Anna och käkade lunch på stan och sedan hängde jag ihop med Anna och klockan 6 va vi på Gården och dit kom massa folk och vi bakade pizza och hade trevligt, Jag, Simon och Annie blev sedan körda hem av Issa och sedan blev det mys och sova med älsklingen<333
Fredag idag :) Vaknade hos Simon som körde mig till doktorn<333 Sedan körde han hem mig och åkte hem själv.. nu sitter jag här och ska snart in till stan igen :) hehe Men först kommer det bilder :)
God lunch tillsammans med Jennifer! Typiskt Sabine?
Sedan handlade jag ju, två par jeans, två tröjor, två böcker, Solbrillor, två piercingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback