Tillbaka!

Sry kunde inte skriva efter Liseberg men skriver om det nu ist!

Der började med att vi tog tåget till Göteborg jag, Jonathan, Simon och pappa =) <3 Sedan käkade vi frukost och efter de gick vi till Liseberg =) Där aa vad ska man säga väl där åkte vi såklart karuseller och massa annat =) jätte kul! Vi käkade på ett mysigt ställe sedan spelade vi en massa =) Klockan tjugo i elva gick tåget hem och klockan 12 va vi framme i halmstad igen =) Älsklingen sov över hos mig och jag hade en underbar dag!

Idag är det Onsdag och igår va jag med Fors =) Vi va på stranden och badade med Becca, anna, Empe och Anne =) Jätte mysigt! Sedan åkte vi hem och aa han drog efter de!! =) Hade även då en jätte bra dag =)

Idag ska jag vara med Annie vi ska in til stan och käka =) jätte mysigt! Sedan får vi se vad vi gör:) ska försöka hinna med att skriva ikväll om inte så får ni ursäkta mig =) eller ja, Förlåt Marika men försöker skriva ;) haha Hon tjatade om att jag uppdaterade för lite ;) Puss på mig gummsan!

Tänkte kanske att jag då påtal om Marika ska berätta att  måndags va jag med min ängel =) Vi va typ på stranden och solade, dock badade vi inte ;) Sedan va vi hemma hos henne och passade hennes brossors hundar =) Mys! Vad sägs som lite bilder.. aa jag uppdaterar bilder nu snart så fort jag hinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback