Söndag igen =)

Igår sov jag nästan hela dagen sedan gjorde jag mig iordning framåt kvällen och så åkte jag hem till Simon =) Sedan åkte han på bio så jag och Annie kollade på Patrik 1.5 som jag hyrt :P haha Mysigt! Isabel kom och våldgästade oss också! Sedan åkte hon och jag & Annie gick en runda, sedan kom Magnus och Lisbeth hem från någon konsert med Anders & Marie någon minut därpå kom även Eric och Simon hem igen efter bion, klockan va väldigt mycket med Lisbeth gjorde tåska päron som vi alla åt med glass och grädde, jag och Simon kom väl isäng klockan 1?? Och sjuk som jag va somnade jag heeelt utmattad,

Idag då vaknade jag av en krånglig Simon som mosade mig mot väggen, Ovanligt?? Nej inte de Minsta!! Varmt va det också, vi låg kvar i sängen väldigt länge sedan käkade vi middag och jag åkte hem, Jag tränade faktiskt när jag kom hem =) jag va ute och sprang och gick :) Mysigt sedan när jag duschade, kändes skönt att få gjort något regält!! Sedan va jag helt insjunken i tredje boken av serien Twhilight, Ljudet av ditt hjärta resten av dagen typ =) Liksom gårdagen läste jag väldigt mycket! Snart slutläst på den boken också!!, Vill inte att den ska ta slut =) Längtar tills filmerna kommer!!! Eller tvåan i november rättare sakt!!

Bilderna jag lägger ut idag kommer ifrån kvällen med Isabel & Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback