Shooolahopp

Onsdag igår.. Och jag vaknade fixade mig och sedan klockan 13.18 åkte min buss ifrån Hemgården till stan =) På bussen träffade jag Annie som bestämt och vi åkte som sakt in till stan, väl där gick vi runt och kollade efter en bra lunch :) Vi hamnade till sist på blue thi och jag tror de va de bästa valet av dom som vi valde mellan igår ;) Sedan gick vi runt på stan och handlade lite =) Klockan blev eftermiddag så vi bestämde oss för att åka till Gullbranna och ta ett dopp i havet ;) Mys! Hade jätte mysig dag med din Annie..

Därefter åkte jag hem för att snabbt byta om och dra till stallet.. så nu ska jag sköta hästarna medans alla andra r bortresta på semester ;P haha =) Ska dit senare idag med och skölja av dom i värmen =)

Annars idag ska jag va med min älskling så de blir ju intressant =) Love my boy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback