Mys Pys =)

Igår blev det myspys med Simons familj! Vi lagade pizza och åt stekt banan i ugns med nätter och chocklad!! MUMMA! Så aa det blev ju att chilla hemma hos älsklingen hela kvällen sedan körde han hem mig så jag kunde sova =) har inte mycket mer att säga! ;P

Idag har jag jobbat, duschat och aa fixat med gammla datorn lagt över bilder ifrån den till denna nya =) Sedan ska min gammla dator hem till Simon och så får han ha den som lekdator tills jag vill ha tillbaka den när jag flyttar hemifrån =), GIssa om han är glad ?:O hur kul är en dator liksom ?:S Han har snackat om att ha den till något TV spel i tven eller som musik dator ja allt!! När han väl börjar prata om något han gillar slutar han ej ;) hihi så söt är han helt uppe i varv och man får ej tyst på honom!! haha , Gullunge!

Åh! Jag älskar verkligen honom! Han är den underbaraste människan på jorden.. :)

Utan dig så faller allting isär Älskling! Massor med pussar på dig ikväll bara för att du är bäst!!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback