Måndag- Bakdag?

Idag är det Måndag... Klockan är 14.30 och min Silvia kaka är klar 14.40 så jag slänger in ett snabbt inlägg tänkte jag =)
idag så har jag då jobbar i en timma :) Duktig Sabine!! Sedan kom jag hem och bytte snabbt om till träningskläder, tänkte skynda mig för regnet kom och när jag ändå skulle duscha efter jobbet kunde jag ta en snabb motionsrunda också.. Jag gick ut och började springa... Efter 200 meter stod jag i en DUSCH av regn!! Fifaaan vad det regnade.. Jag blev dyngsur.. men jag fortsatte springa, tyckte att när jag ändå va blöt så kunde jag ju ändå fortsätta.. Aja när jag väl kom hem kollade jag mig i speglen, såg ut som en drängt gathund på Cypern :S Eller möjligtvis en oklippt blöt långhårig pudel.. BLÄ! Värsta va att jag LUKTADE blöt hund också ;) Jobbar ju med Grisar så fy! Snabbt in i duschen och stod där läääänge.. Mhm lukta gott!! Sedan ut ur duschen sätta på mig myskläder och så gjorde jag lite mat =) Äggröra och lite bacon, Tyckte jag förtjänade Bacon =D Åt knappt hälften av portionen och slängde sedan resten.. tror min mage har krypt.. äter ingenting nu förtiden! Och är fan aldrig hungrig.. kanske är bra iochförsig men lite konstigt är de.. jag går ju fan inte ner i vikt -.- Blää! Sedan la jag mig i sängen och mös och läste "Ljudet av ditt hjärta" Efter 1½ timma gick jag ner och satte mig här.. Tråkigt så jag började baka =) det blev Silvia kaka :) haha Igentligen förstår jag ej varför men ändå.. Gillar ju inte ens massa kakor och skit! Kul och baka och så kommer ju Simon snart med och kan ju tänka mig att det inte finns mycket av kakan kvar efter de ?;) Haha men men =)

Här kommer en bild på en Silvia kaka Och även en bild på hur kakan kommer se ut efter att Simon varit här ;)





Två tuggor senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback