Idag va det jobbigt att jobba ;)

Haha , I Like over text =)

Men som jag sa mådde inte direkt bra när jag vaknade och det blev att gå upp och cykla till jobbet,
kan ju berätta lite om igår ist så kanske alla fattar! Jo jag blev bjuden hem till Sabina på tjejfest och dit cyklade jag och hade en jätte trevlig kväll med många gamla och nya bekanta =) eller många och många, tillräckligt för att jag ska komma ihåg iallafall, :) gödde! Dom sista drinkarna skulle jag nog inte tagit när jag tänker efter men vafan? Simon hämtade mig iallafall på kvällen för jag va nog inte kapabel till att cykla! Tack älsk!

Nu funderar jag på att koka ägg, aa faktiskt det hjälper med ägg för min del =) Mumma!! hungrig som ett as är jag =) hahaha


Tog en bild, ungefär såhär känner jag mig,, Massa sabine överallt!


Continue to fight there will be a day tomorrow too!
  And I do not want to miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback