Humf

Idag är de Fredag, men igår så va jag med älsklingen och så va jag hos hästarna =) Mys..
Idag har jag nyss jobbat.. tänkte skriva ett litet inlägg nu innan jag drar till stallet :)

Igår hittade mamma & Jag en lägenhet.. mamma mejlade på den och det är ungefär 90% chans att vi får den.. och vi har ett bud på huset nu också.. Jag funderar .. vill jag flytta ? Vill jag lämna huset? Det är så jobbigt när det är så nära.. jag har ju vant mig vid att vi ska flytta med tänk när man låser dörren för sista gången och flyttar ifrån Eldsberga ??.. :(

Sen har jag funderat på Munka också.. Jag känner nte för att bo där längre :S Men det kommer ng lösa sig förhoppningsvis,. Ska bo i samma hus som min Fina Frida nu till tvåan jue så .. aa tror de blir bra =) Själv kommer jag också att bo jue.. annars får jag ju bara flytta hem igen! Saknar att bo hemma.. är lycklig nu på sommaren då jag kan vara hemma och känna detta som ett hem.. när man bor på munka känner iallafall jag att Vilket är mitt hem? När jag säger Hem måste jag alltid säga vilket hem.. Jag vill inte ha två hem.. Jag vill ha ETT.. Åh detta är så jobbigt! Saknar alla polare här hemma också när jag är borta..

Aja nu ska jag duscha och dra till stallet =)


Kommentarer
Postat av: Anna =)

Jag vill träffa dig.

2009-07-03 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback