Godmorgon Världen<3

Okej måste bara börja med att detta är mitt första inlägg ifrån min nya mini dator :) hihi!! Jätte skön att skriva på och nu blir det mycket mer uppdatering eftersom jag kan ha med min dator precis överallt ;) I Love! Aja,

Igår vaknade jag med min älskade pojkvän<3<3 Har jag sakt att han är helt underbar?? Kanske för många gånger i era över men i mina blir han baaaara bättre:) Aja sedan käkade vi frukost med typ hela hans familj, eller nästan hela:( Eric va ej däär :(:( Menmen Sedan körde han mig till Mormor där jag skulle spendera min dag ihop med Jennifer<3 Det började med att vi ....*trummor*.... Kollade på TV :) haha mycket intressant ?;) Sedan fikade vi och drog in till stan =) Vi hyrde film 3 stycker och dom hette Revolutionary Road, I taken lyser stjärnorna, Wallander (den nya) Måste bara säga att I taken lyser stjärnorna va hur bra som hällst!! Jennifer snyftade ;) hihi Sedan handlade vi massa god mat och begav oss hemmåt..

VIPS.... Så hade hela dagen gått och det va kväll.. Jag och Jennifer gick till Sabina och hämtade min cykel sedan började vi laga mat och kolla på alla filmerna =D


TISDAG;) Idag är det tisdag och jag har nyss vaknat och käkat frulle :) Mums!! Jennifer ligger gämte mig och halvsover :) Hoppas hon vet att hon snarkar ;P hiihihii Hum idag ska jag till Farmor och fira henne =) Jätte mys!



www.jenniferholmstrom.blogg.se här är Jennifers blogg som ni bör läsa! =)

Tog lite bilder som hon antagligen kommer döda mig för...



Tog en bild på mig precis som visar exakt hur jag känner ;) Ändrade lite :)


Och här kommer två bilder på min älskade pojkvän och jaaag<3<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu är du jävligt död! Jag sa ju att du inte skulle lägga upp dom ! :O

Postat av: Anonym

Alltså Sabine du är så söt men du kan ju förfan inte stava x) Sorry men seriöst :D

2009-07-28 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback