Frida Idag =)

Tisdag, Jag vaknade och gick till jobbet, sedan kom jag hem =) Simon kom till mig vid kanske 1 ? Då stack vi till Trönninge, Simon skulle köpa Olja, Det fanns inte rätt sort så vi stack till Perstorp och köpte rätt ;) Sedan Stack vi hem till honom och väntade på Ronny (hans farbror) som fyllde år :) Han kom och sedan stack Vi till Kattvik och fikade och hade en mysdag tillsammans med Hans lillasyster, Farföreldrar och en av kusinfamiljerna =) Hade jätte mys =) Sedan stack vi väl därifrån vid 6 ungefär =) Då stack vi hem till honom igen och hade mys och soov :) 

Onsdag, Vi vaknade, Tänkte sticka iväg men då kom oskan :S Blää! Så vi spelade monopol med Annie och så kom solen tillbaka, så efter en hel eftermiddag med tråkigaste spelet monopol bestämde vi oss för att bada, så jag och Simon åkte hem till mig och skaffade badkläder sedan tillbaka och så gick vi och Annie till stranden, Vi doppade benen och sedan gick vi till Gården ist på grund av iskallt vatten och köpte glass ;D Mums! Sedan gick vi hem och spelade Vem där? :) haha Simon dålig förlorare som vanligt blev såklart sur efter att jag ägde honom fyra gånger ungefär! Sedan Vann han när jag och han spelade tillsammans, Men de va han som hade skills ;) (Inte)

Torsdag, :) Nu är det snart mat här hoss Simon och sedan ska jag hem till min älskling Frida Fisk =) Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback