Från Torsdag till Onsdag

Torsdag, Mamma körde mig hela vägen till Frida, och väl där fixade vi oss och sedan stack jag, Frida och Hennes pappa till Torsdagsträffen :) Nice! Små drack lite,blev inte så mycket festande idag ;) Vi Somnade iallafall i hyffsad tid ;)

Fredag, Klockan 6 ringde klockan och klockan 6 gick vi upp ;D Och klockan sju bar de av till Ullared där vi mötte upp lite folk :) sedan åkte vi in till Varberg och pakerade bilen inne på Wheels & Wings, Nice.. Klockan 8 pyste första cidern och jag och Fisken chillade i våra solstolar! Vi va iallafall där hela dagen och varmt va de!! Som faaaan! Klockan 6 ungefär bar det av in till Varberg där käkade vi middag på en kinaresturang och kollade på de första bilar som började cruisa :) Sedan gick jag och Frida och drack lite extra i bilen sedan satte vi oss också och började Cruisa.. Skit najs!! Träffade mycket folk och hade skit kul!! Alt fortsatte hela natten och klockan 4 somnade jag och Frida in i hennes husvagn :)
 
Lördag, Godmorgon sade klockan vid 6 på morgonen! 2 timmarna sömn och vi åkte in till ett spöregn i Varberg!! Jag och Frida käkade fulle och mös i bilen de första timmarna och bestämde oss för att vänta två timmar tills första ölen och Tequila svepen började! Så klockan tio började vi dicka lite smått.. Sedan blev det ett uppehåll och vi gick till marknade på Wheels och hanlade lite.. Sedan blev det att springa tillbaka till Bilden i spöregn och sedan va dyngsur.. Då åkte vi hem! Och väl hemma fixade vi oss och sedan åkte vi till ett annat ställe och skulle grilla ;) Mys! Det blev grillad viltsvin! Ett helt :) skit coolt.. Och gott! sedan blev vi smått fulla och sedan Åkte vi till Ätran på 18års fest.. Jag kom dit sedan drack lite dansade och hade trevligt och sedan minns jag inget mer =) Jo när jag kom hem blev det att äta ärtsoppa =) mm nattamat!!

Söndag, Vaknade åkte hem och va med Simon =) Så mycket hände iallafall :D

Måndag, Godmorgon Sabine och Simon! Simon åkte hem vid 11 och och duschade och stack sedan till mormor där Kusin vitamin hade anlänt :):) Vi umgicks hela dagen, Jimmy kom med sin flickvän och bebis också =) Trevligt!

Tisdag, Vi vaknade och stack till stan handlade lite och så åkte vi hem sedan chillade vi och bror kom hem ifrån Örebro och lite sånt. På kvällen gick jag en runda med Marika och sedan chillade vi hemma hos henne =)

Onsdag, JOOOBB:) Idag har jag jobbat sedan bara softat här.. eller klockan är ju bara 1 men ändå ;) Vet inte vad som händer idag.. ska nog packa och städa rummet :/ Vi fick lägenheten på nyhem så HEJDÅ Eldsberga :(

aja :) Stor va lägenheten iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback