En snabb vecka!

Skit vad veckorna går fort?? Det är en vecka sedan jag skrev och det kändes som två tre dagar,. aja Denna veckan har jag inte gjort så mycket.. Min älskade pojkvän va ledig två dagar ich en av dom mös vi och hade jätte mys! Jag, mamma och Jonathan har varit och glott å en lägenhet också.. För nu är huset SÅLT :):( jahopp.. Känslorna svajar, vi ska vara ifrån huset om 3 månader.. Så snabbt ? Visst visste jag att vi skulle sälja huset men inte att det skulle gå så fort när man väl hittat köpare.. aja har jobbar nu någon dag också :) Money!

Igår va jag med Isabel och Annie, vi hade en jätte trevlig kväll!! :)

Idag har jag jobbat och varit på IKEA med mamma och Farmor =) Jätte kul!! Älskar möbler.. vet nog antagligen vad jag ska köpa nu när vi flyttar. Vet dock ej vilken säng jag ska ha =) men men det löser sig väl??

I söndags va jag och mös med mitt kusinbarn Tuva!! Jätte mysig är hon.. Ska lägg in bilder =) måste bara visa!

aja.. God kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback