Börja använd hudkrämer!

Efter att jag har duschat smörjer jag alltid in mig =) Och det tycker jag alla borde göra.. huden blir mycket finare och känns bättre.. Testa det är ju inte så farligt.. Har tagit kort på dom hudkämer jag använder =) bara för att jag älskar att använda de så ska jag dela med mig =)


Den är första är en fotkräm från apoliva, den använder jag nu på sommaren för jag får lätt lite förhårdnader precis vid lilltån =) Den är nyinköpt och jag har precis börjat använda den för iår, har användt den förut och den funkar och gör huden mjuk och slät. Man kan köpa den på aboteket.



Den andra är min ansiktskräm från Loreal som jag använder morgon och kväll direkt efter dusch eller när jag rengjort mitt ansikte såsom efter jag tagit bort sminket på kvällen..Den gör så man inte får torr hy och eftersom jag använder smink ofta tycker jag den är jätte bra! Min ansiktskräm är för normal och blandhy. Rekomenderar denna.



Sista krämen är till resten av kroppen och den heter Coconut-Body butter från Delon+, Den är köpt på Gekås så inget speciellt märke men jag tycker den är bra framför allt nu på sommaren när man solar mycket då behöver huden mycket fett. Den är också bra för att den luktar gott och det är bra pris på den. Man ska inte använda denna i ansiktet just för att den är så fet.. Man ska ha en lite mildare fuktgivande kräm istället.. som t.ex den ovan.. Tycker iallafall denna är jätte bra!




Börja använda hudkräm tummen upp för de!


Kommentarer
Postat av: Tilda das awzome!

vi e på gång vi e laddade vi e... nånting :D hihihihihi

2009-07-29 @ 19:12:16
Postat av: Anonym

Haha. Du är rolig du, detaljerad info om krämer är alltid bra :)



JAG VILL TRÄFFA DIG JAG KOMME RKNAPPT IHÅG HUR DU SER UT!!!



Och jag vet att det var Caps, men det är bara för att du ska ta det på stort allvar;)

Pusselipusspuss på dig sabinis. :P

2009-08-02 @ 15:52:08
Postat av: Anna

Det ovanför var jag som skrev. Ingen anonym beundrare alltså. ;)

2009-08-02 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback