10.56

Idag när jag loggade in på bloggen hade jag en kommentar ifrån Tilda gumman<3 Blev glad att få höra ifrån henne :) Längesedan nu ju!

Aja orkade inte skriva igår så tar de nu, Igår direkt efter duschen och krämerna;) Gick jag till Marika =) Vi gick till affären sedan va vi hemma hos henne tills klockan halv fyra då Simon hämtade mig ;) Gabbi kom också över en snabbis =) Trevlig trevlig :) Aja Sedan hämtade Simon mig och vi stack till mig där va typ mycket folk;) Brossan fyllde 25 och vi käkade tårta och så :) Efter de åkte jag och Simon in till stan och körde runt och tog en glass och lite så :) Mysigt! Sedan åkte vi hem och när vi kom hem åkte Cenny och Angelika så vi va själva :) Jonathan va hos Oliver vet ja, dom andra hade jag ingen aning om :) Aja:) Vi gjorde inte så mycket mer den dagen mådde lite dåligt på kvällen så hade svårt att somna :)Men Jag hade ju en super duper pojkvän som inte gick hem förens jag somnat (A) naaw, Jag är så himla gullig ibland :)

Idag har jag jobbat och nu sitter jag är ny duschad och ska smörja in mig och äta frukost =) Sedan ska jag fixa till mina naglar som ser förjävliga ut, För det är inte säkert men vi kanske ska iväg och grilla med Simon farbror ikväll och man vill ju då se fin ut =) Ska noppa ögonbrynen också :) hihi kanske ansiktsmask? Hade behövt göra min hy fin i ansiktet =) Är lite torr :/ Men men får se hur jag göra.. Finns iallafall några personer jag måste få tag i idag, bla, Anna, Becca, Isabel<3


Bjuder på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda!

du kan få fler kommentarer av mig :D, tkr om att läsa din blogg :P:D, fast nu e de inte så länge sen, eller i lördags :P :D <3

2009-08-05 @ 01:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback