Måndag

Brinn så länge du lever.

Låt ingen få släcka din glöd.

Brinn så vi alla kan se dig.

Vägra vara levande död
 

 Hajken va faktiskt bättre än jag trott =) Kallt på nätterna men ändå rätt kul, visst inte jättekul att gå i träskmark och sånt men jag blev ju ej blöt så de va helt okej =D Jag hade ju gummistövlar och Frida hade Kängor =) Hon blev dyngsur inte jag xD hehe Nej men på fredagen började vi med att gå en liten bit till ett läger där vi skulle sova den natten så vi satte upp tältet och lagade mat och lite sånt, sen sov vi och vaknade i extrem kyla!! Haha Vi tog ner tälten och käkade frukost och sedan gick vi bläää as långt!! Käkade lunch och gick ännu mer! Fast vi hade iallafall en snäll ledare =) Haha, Sen kom vi till en till station och där kokade vi ägg på eld UTAN något annat än eld =) Kul, Ägget blev löskokt sen gick vi till baslägret där vi skulle övernatta =) Riktigt trevlig kväll med snälla ledare=) Sen somnade vi och vakande ännu en dag SVIN kall! ;) Sedan åkte vi hem coh va hemma vid 11 på söndagen, Då duschade vi och sedan sov vi fyfan va skönt att ligga på ngt mjuuukt!! Pappa pch mamma kom en stund också så vi käkade pizza sedan åkte dom hem.. sedan fortsatte jag och frida att lata oss =)


Simon är min prins och jag saknar honom (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback