Lov / Idre

Vi slutade skolan på Fredagen den 13 och då bjöd Simon mig på resturang =) Han är bara för go! Älskar dig min prins<3 Sen dagen efter klockan halv fyra gick jag upp för vi skulle ju som alla vet till Idre! Klockan halv fem åkte vi ifrån Kärleken och vidare till Idre, Vägen upp va seg men helt okej! 14 timmar tog de, för vi va tvugna att åka viom Falun och hämta Efrahim, Sen kom vi som väl va upp till Idre, och där umgicks vi med massor med folk, däribland min fina pojkvän <3

Under veckan gjorde vi inte mycket mer än att åka skidor =) En blev vi bjudna på mat ute av Annas pappa :) Mums Stekt ren file blev de! Va jätte gott! En anna kväll käkade vi pizza ute allihopa! Mums! Sen blev de inte mycket mer än att åka skidor för våran del!!

Bilder finns på bilddagboken
där heter jag BulansPlace


Nu är jag tillbaka på munkagård! Igår började vi ett nytt arbete nämligen att ha hand om ett akvarium, gruppvis, Jag Lina och Rebecca är i en grupp =D Vi tvättade och gjorde iordning akvariet igår och nästa vecka ska vi köpa fiskar till de =) Sen ska vi hålla de vid liv tills vi slutar ettan :)
Idag har vi haft en rätt soft dag! Vi hade häst på förmiddagen sen käkade vi tårta efter lunch och hade senare LG och snackade om terrarium =)
Nu väntar jag på Frida och vi ska gå på någon elevråd =) Sedan ska vi träna =D



Jag älskar dig Simon Gustafsson<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback