Länge sedan nuja!

En man är som regel en kvinnas säkra byte långt innan han själv har en aning om det. / Walter Winchell



Skrev senast i onsdags förra veckan, De hände inte mycket mer den skolveckan, i förra helgen då va jag med Simon mycket<3 och vi va på fest hos Anna sen hände inte mycket mer =) Trevligt att träffa folket igen Dock mindre trevligt de som hände,
Sen blev de Måndag Och jag va tillbaka på Munkagård för ännu en bra vecka, Vi dansade på kvällen sedan chillade vi på elevhemmen, Tisdagen Blev de en lugn skoldag sedan Massor med plugg!! =/


Idag ONSDAG
Äckel förmiddag!! Vi började med att se på när dom anvlivade en sjuk gris =/ Va inte så illa faktiskt, de gick snabbt och den kände ingenting! Sedan gjorde jag prov =D Blev nog bra ?? Efter de kastrerade vi, va inte häller så farligt men jag började må lite illa, man skar ju upp en levande gris och plockade ut kulorna sen höll man i kulorna och snittade under, Njaa, riktigt så dramatiskt som de lät va de inte, Grisen kände även här typ ingenting, Sedan skulle vi disikera döda små grisar (självdött) så vi snittade upp dom och kollade på tarmar, mage, hjärta ja allt i en gris.. Mhmm Bloood! Sen hade vi lunch!! Kött gryta! =/ Jag hade inte min aptit kvar kan jag säga ;) Sen har vi nu haft Michel och sedan Matte nu har vi slutat =) Ikv ska jag plugga!!

Längtar till Fredag för då ska jag träffa min underbara kille <3

Dessa Lever! (slipade tänder på dom förra veckan df ligger dom i en vagn)
De röda på rumpan föddes grisen med och är INGET farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback