Imon är det fredag!

Det är bara friska människor som är villiga att medge att de är galna.


Igår va jag och frida aktiva, Klockan 5 i fyra tog vi bussen till Falkenberg sedan vidare till Ullared och efter de åkte vi med hennes pappa till Ätran =) Där handlade vi massor med god mat Och tog sedan moppen tillbaka till Tvååker! Efter en timma va vi vid skolan och där bytte frida om och vi stack vidare till Elevhemmen efter de! Där packade hon MASSOR ;) Med kläder och vi körde sedan vidare till Stenens hus =) Där vi ska bo i en vecka för han är på semester :) (Kommer hem i helgen) Vi tog en varsin cider och började laga mat :) Tacos stog de på menyn och vi hade jätte kul och mumsade i oss den goda tacosen medans vi skrattade ihjäl oss för INGENTING ;) lite för många cider kanske ? ;P Sen dukade vi undan och duschade Varmt? Kallt? Jo JÄTTE varmt faktiskt i ungefär 5 minuter sedan blev de JÄTTE kallt så vi fick stå framlutade och skölja ur håren :) haha JÄVLA dusch! Sen la vi oss och kollade på skräckfilm i de stora mörka huset =) Sen la vi oss i den stora mjuka sängen och somnade gott!


Idag har vi haft lite olika lektioner och nu resten av eftermiddagen ska jag ha drift :) sedan ska jag & Frida åka till elevhemmen och packa sedan ska vi träna =) Och duscha på elevhemmen eftersom duchen inte funkar i huset ;) Efter de ska vi hämta Lina och vi ska ha Taco kväll igen :) Och massor med mys med favvo flickorna =) <3


Imon är det fredag och jag åker hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback