Fredagen den 13

Igentligen borde jag hålla mig inne med min vanliga tur men Ikke då, Sabine ger sig ut på cykelbanorna ändå, Jag höll faktiskt på att gå under en stege idag med, Men i sista stunden stoppade min räddare Frida mig och jag pustade ut, Idag kommer något hända. Jag känner de på mig =S Jag ska göra allt farligt idag, jag ska gå, cykla, åka bil, buss och hela köret.. Valigtvis brukar jag skada mig av att GÅ helt normalt faktiskt men ändå ska jag ligga med näsan i marken och benen i luften.. Fattar inte hur de går till :S Klantig är vad jag är!!

Är iallafall sjuk, =( Har varit de nu i två dagar men ändå.. mår lite bätte..
Imon åker vi till idre =) Skit kul ska det bli! Kommer bilder och jag kommer uppdatera bloggen om en vecka =) Najs bajs!
Ska gå upp halv fyra inatt för att ta mig till kärleken och åka därifrån klockan 5..
Jobbigt morgon ;)
Rolig vecka!

Idag ska min pojkvän bjuda mig på middag!! Åh guud va jag älskar honom <33

Ha det bra pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback