Tvååker/Frida/Halmstad/Tvååker

Var ju hos grisarna sista tiden i fredags! De va faktiskt rätt kul, söta små grisar, vi gav dom mat och lite sånt jag fick ge en spruta på en liten kulting, sen kollade vi på när galten skulle betäcka en sugga men ahn va la för trött på de för han gjorde inget,

Sen stack jag hem duschade och stressade vi missade en buss sen fick vi springa efter den andra för vi höll på att missa den också, aja, bussen bar av in till falkenberg sen vidare till Ullared sen kom Fridas pappa och hämtade oss och vi åkte hem till Frida, där fixade vi oss sen stack vi till festen och hade en väldans trevlig kväll =) Sen sov jag hos frida, haha,

Lördag! Jag vaknade och käkade frukost och sånt, och sedan kom Frida hem till de ena huset(där jag va) och då  nästan precis kom Matildas mamam och jag, Matilda och Lina åkte hem till halmstad (Lina skulle med mig hem) Väl hemma drog jag och Lina till stallet och lite sånt sen kollade vi film hela kvällen. Påhlsson kom över =) mys<3

Söndag! Vi vaknade typ ett =) mm skööönt! Sen åt vi frukost och stack till stallet, Lina fick rida lite granna och sånt =) hihi! sen lagade vi mat och kollade film på kvällen!

Måndag, BAck to school!!  <3<3 Vi tog de faktiskt riktigt lungt denna dagen och så men ändå somnade jag och Elsie inte jätte tidigt, (sov ho henne<3) Jag och Elsie gick med stavar också =) hihi mys<3

Tisdag: Friluftsliv hela förmiddagen vi va i skogen fick göra lite eld och lite sånt, sen har vi nu haft matte och ska ah svenska i 1½ timme om läraren är här =) fick sluta 1½ timme tidigare igår för att hon inte va här =) hoppas på de nu med =) Ikv ska vi kasnke träna annars ska jag bara ta det lungt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback