Tvååker

Sitter i skolan nu!
Har fick sluta tidigare idag men skulle göra ett svenska prov så de blev att stanna i skolan tills nu, Väntar bara på att Elsie ska bli färdig med provet, Idag har vi haft info om provapådagarna på dom olika linjerna, Så Imon ska jag ha Trädgård =)

Annars idag ska jag nog träna med Lina senare, och hjälpa Elsie att flytta till Hus 40, JAg coh Matilda har ju flyttat till hus 28 nu iallafall,, Skit bra är de,

Kommer få en ny design nu framöver, jobba på de nu =) Skiver när jag hinner,

I Måndags, Vi hade vanlig skoldag, Blää, Sen va vi på ngn fest på kvällen, slutade väl okej, la mig inet jätte sent men ändå,
Tisdag, Niorna fick komma och kolla på skolan jag gjorde reklam för djur och turism, vilket jag inte ska gå men de va väl helt okej ändå, började 20 i nio alla andra började 12.00 typ, men vi hade ngt röda korset skit, vi på friluftsliv får va lediga på förmiddagen nästa tisdag ist, iallafall vi slutade 20.00 och la oss as sent jag och matilda,

Aja känner mig rätt kass inombords =/ Behöver någon åh prata med just nu =(

Pappa, Jag älskar dig Lämna mig aldrig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback