Torsdag/Fredag Tvååker!

Igår hade jag djurvård hela dagen =) Kuligt, vi släppte ut Tackorna efter vaccination och gav dom mat, sedan märkte vi kaniner i öronen och lite sånt smått och gott, skrev lite stamtavlor också, !
Senare när jag kom hem vid halv fyra sova jag till typ 6 då Matilda kom in och dampade<3<3 Sen så aa hände lite grener jag inte behöver ta här, Aja, Sen somnade jag seeeent!!!

Idag, Matilda skulle ut och gå vid 6 så jag väckte henne och somnade om till halv åtta då jag gjorde mig iordning sen stack jag till skolan, har haft djurvård idag med, lunch nu, och tills nu har vi bara chillat, släppte ut baggen hos Tackorna och lite sånt, hoppas vi får vara inne i eftermiddag de regnar ju som faaan!!

Ska åka hem idag med och då är de looov! Kommer inte kunna skriva på lover häller för vår dator dampar och sånt så jag kan ej skriva blogg =( Men kommer uppdatera efter lovet och kommer även skriva på bilddagboken!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback