Onsdag Tvååker

Idag gick jag upp halv åtta=) Elsan sov hos mig denna natt för min kära Matilda var hemma i Halmstad=) Men men jag plattade håret sen begav mig till skolan och åt frukost, Sen på förmiddagen åkte vi till ngn jävla fårgård och kollade runt, sen slutade vi vid 20 över 10 =) och då la jag och Elsie mig på soffan och mös/ Sov Sen va de lunch och efter de började vi 20 i ett och då åkte vi till Ärstagård och kollade runt =) Sen slutade vi, är jag kom hem käkade vi lite sen somnade jag och sov till 6 då städade jag spisen på elevhemmet(det var min uppgift) Sen stack jag hit med Matilda och Frida! Ska nog träffa Elsie när jag kommer tillbaka =)
Imon har jag djurvård hela dagen liksom fredag!!

Hare!!
<3<3<3<3<3
<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Kusin!

Kul att du har blogg!

Maila mig e du snäll!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback