Idioter Föder Idioter

Vi fick Jättefint på städningen =) trodde jag ej xD Nu ska jag också hem och städa städa städa!! hihi 

 Väntar på Elsie nu men annars idag har jag varit på driften hela dagen och putsat gräs på åkern och i en hage =) Va faktiskt rätt kul =D sista vändan efetr lunch åkte jag tillsammans med Pernilla =D Riktigt skön tjej hehe vi hade iallafall roligt i våran traktor hihi Förutom då sista tiden när vår Handledare(kan man kalle de så?) aja hon åkte hem med Sare sen kom och hämtade oss för vi får ju en köra på vägen ännu, men vi körde iallafall runt där men traktor och hade skit tråkigt den sista tiden så vi roade oss åt att köra på alla koblajor vi såg xD hihi Aja nu ska jg hem, Längtar till imon för då ska jag till Frida ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback