En värld är ingenting utan mig ;)

Idag gick jag upp klockan 05.15 =) Jobbigt den stunden när jag vaknade men annars va de rätt gött =) Jag skulle iallafall till Korna och mjölka =D Sen nu är klockan 12.10 och jag har varit hos korna tills nu =D Vi har fott göra endel, jag bröjade med att jag utfodrade kalvarna, sen fick jag vara med att mjölka lite granna  och aa sen va de frukost och lite så sen gjorde vi lite allt möjligt =) har iallafall trimmat en ko idag, för första gånegn i mitt liv =) hihi!

Nu klockan ett ska jag vara hos grisarna till klocken fyra, sen slutar jag och då ska jag hem duscha och sånt sen sticka till frida :-) Kul! Men Men kommer hem på lördag är de bestämt nu iallafall, Lina är me mig hem då! Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback