Tvåkker / Sjuuuk =(

Igår va jag sjuk, sov typ hela dagen... Umgicks lite med Elsie senare på kvällen sen åkte jag och Frida till Stenen och kollade på hans söta hundvalpar =) Jätte gosiga! Sen åkte vi hem och typ sov =D

Idag, Har haft Helena Kummel hela morgonen i 1½ timme, Faktiskt rätt intressant =P Elsie höll på att somna xD Sedan hade vi Växt och Djurliv i en och en halv timme sen så nu har vi lunch.... Efter detta ska vi ha svenska i 1½ timme =( Blää!! Sen ska vi ha Växt och djurliv i en timme till sen slutar vi... ikv ska jag plugga!! Har prov imon =S fick reda på de idag.. Kommer nog sitta lite vid datorn okv också.. Måste göra klart mitt referat  och intejvu på datorn... Aja..


Ha det bra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback