....tvååker....

Igår sooooov jag och Esie hela dagen efter att vi kom hem =) Sen sent på kvällen åkte vi och så tränade Elsie.. Jag Pluggade sen kom vi hem och kollade på bonde söker fru sen kollade jag på oskyldigt dömd =D Sen va vi i kvarteshuset och käkade tårta hehe =) Efter de vid typ halv tolv kokade vi massor av kaffe och jag gjorde fiskpinnar och sen satte vi oss åh pluggade =) Klockan ett gick Elsie hem och jag gick och la mig åh pluggade =D

Idag.. Vi har haft traktor hela dagen nu.. Eller aa jag, Elsie har gjort prov och sånt, De ska jag göra nu efter lunch =D Kommer nog på jätte bra .. Kan de iallafall! Sen efter de ska vi ha något med Michel.. sen har vi traktor teori i helklass =) När vi kommer hem ska vi nog sova en stund sen gå på dody pump =D Sen äre FEEEST!

Hare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback