Tvååker och ett helvette,

Idag onsdag.. Jag började med en lektion med Helena Kummel men Helena Kummel va på kurs i Uppsala... Så vi jobbade enskilt.. Och jag fick reda på att jag hade prov lektionen efter =) Kunde inte ett skit.. Men ändå så skrev jag G!!! Men senare gick Dagen seegt.. vi tog fram DNA på en Kiwi hehe =D

Jag behöver Simon.. Min Simon.. Men jag kanske inte borde tänka så.. va inte så snäll och glad när vi snackade sist =/ känner mig så duum, men kan inte få tag i dig och säga.. =( Förlåååt..


Imon åker jag hem.. pappa hämtar mig för på fredag ska jag på Kennys begravning.. =/ Kommer skriva igen på Måndag.. Min kusin kommer ner också.. så jag får väl göra med henne också =)

hare bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback