Tvååker/ Halmstad

Torsdag, Igen jaa de hände ju ännu mer med Elsan idag jue =) Hon klämde Fingret haha och de blödde endel.. sen stat vi uppe och drack kaffe igen och hade mys! <3<3

Fredag, Provet gick sjukt dåligt.. Fast jag kunde allt =( aja.. Vår berättelse gick hem hihi kuuul!  Massor av skratt till den!!
Sen åkte jag hem och fixade till mig sen åkte jag till Gullbranna och pysslade med min  älskling.. Där träffade vi Eric, Becca och Anna! Massor av kul! Sen stack Simon Hem då Körde Eric mig hem för att hämta hämtade lite dricka sen åkte han hem .. och jag Becca och Anna stack till Sofia och där va Empe =) Vi hade en jätte kul kväll ihop =) Vilket va jätte mys!<3<3

Lördag, Vaknade hemma hos Simon.. Hade inte en anning om att jag ens va där haha Minnes lucka Javisst!! hihi Sen stack jag hem och red en runda sen va jag bara hemma Simon kom över en stund också..  Vi kollade OTH och hade massor av myys <3<3

Söndag, Jag va hemma sen kom Simon och vi gick en runda med Zorina sen ahde vi mys till OTH och lite sånt =) Älskar dig min bästa pojkvän <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback