Tvååker...

Jaha då va de Torsdag igen xD Veckan har gott ovanligt fort faktiskt =) Men ska bli skönt att åka hem en stund igen .. Idag har vi haft typ braninfo heela dagen.. De va rätt sköna Pojkar som framförde massor om eld och brand grejer =) Så de blev endel skatt .. Hehe.. Vi fick typ se några filmer sedan fick vi typ släka en brand två och två på en docka och typ testa bransläckare och skit =P
Efter de hade vi lunch.. Ärtsoppa (Blää) Men de va ett annat soppalternativ som va helt okej .. Och så pannkakor Mums! Jaa och efter lunch hade vi traktor teori och jag klarade fas C =D Vet att jag är lite efter men är ändå glad =) hihi Sen efter skolan är de Lucia träning och efter de ska jag färga Elsies hår och lite sån =) Vi ska även plugga på en berättelse vi ska läsa upp imorgon samt ett prov som vi ska ha i morgon =D Hehe Igår satt jag med Frida och Elsie vi sjöng singstar och vi kollade på Bonde söker fru med Degis, Lina och MAthilda också.. Sen sjöng vi lite till och så spelade vi något spel med Lina och de va faktiskt rätt jobbigt haha ;)

Men men hare gött!


Fake Smile!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback