Snart helg.

Idag är de ju Torsdag, Vi hade Drift hela Förmiddagen.. Vi hade LG och gjorde typ inget bara lyssnade, Fick hålla ngr gnagare men inte mer.. Sen nu snart ska vi ha Matte och Efter de Svenska, Klockan fyra så är de Lucia träning och sedan ska jag coh Mathilda städa =/ Boooring! Men men Igår va typ hemma och lite med Elin.. Jag och Frida va lite flumm och dampade lite på kvällen inget mer.. Sov inte jätte bra inatt för vårat jävla Element dampar!!! Bajs!


Påtal om sova.. I förrgår hade jag en mardrömm.. Inte jätte konstigt hade precis fott reda på att vi hade fönstertittare.. aa men i vilket fall som hällst sov jag med upprullade persiener.. Och jag drömde om ett hus, Ett konstigt sådan men grejen är att jag har drömt om de huset innan.. Fast inte alls i samma drömm och inte alls som en mardröm och de är som typ en klättervägg i ett badrum som leder upp till fönster jätte svårt att komma upp tyckte jag första gången och även i förrgår men då kom jag upp och när jag kollade ut såg jag halmstad.. Sen vakande jag.. Rätt läskigt.. Brukar man drömma om samma jävla hus och rum flera gånger?? Kan ngn något om drömmar?


aja ..Påtal om annat så kommer jag ej hem i helgen =) Jag ska med Frida hem <33 och Imon ska vi gå på gekås och lite så sen på lörda ska vi Rida och på  kvällen där ska vi till Logen =D Ska bli jätta kul!! Lääängtar (A)



Älskar min Simon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback