Inte bra =/

Torsdagen förra veckan blev de att åka hem.. Träffade Jennifer min kusin som kom ner och såå.. Kul faktiskt.. Sen va jag hemma och soooov!

Fredag.. Värsta dagen i mitt liv.. de va så jävla sorgligt och fint på samma gång, de kom så många på hans begravning vilket va jätte fint.. sen kom jag hem.. Va sedan en runda på stan med min Kusin.. Sen hem igen.. då föll allt ner.. känslorna jaa allt blev en jävla soppa.. Jag började dricka vilket jag inte borde göra.. men jag va för ledsen för att tänka klart.. jag drack mer än jag borde iallafall.. Sen kom Becca och vi åkte sedan till Gullbranna.. Där träffade vi min fina Pojkvän <33 Sedan följde han med hem till mig...

Lördag.. Vaknade rätt sent.. bakfull som fåå.. satt bara hemma typ.. sen Gjorde jag en fin middag till min kille och vi hade en bra tid tillsammans hemma hos mig..=D<33 Hände inte mycket iallafall..

Söndag.. jag var bara hemma sen Simon av hos mig vi kollade film och sånt :) Myspys!

Måndag.. Jag ville inte men va tvungen att åka tillbaka. Jag var och kollade på en häst jag ska börja rida =) Jätte fina.. ska rida nästa vecka ngn gång! Jag och Frida Spelade iallafall ölspelet och blev på Pickaluren hehe =) Behövde en bra tid med mina vänner så tack för de!
 
Tisdag.. Elsie blödde näsblod hela dagen och dagen igår med.. Så vi åkte vill vårdcentralen och sånt.. sen hyrde jag och Frida film så fick Elsan va med och kolla och precis när vi fåt reda på vem mördan va och de va som mest spännande fick Elsie näsblod.. och Hennes pappa hade sakt att hon skulle åka in när hon fick de igen.. Så Sakt och gjort vi ringde hennes bror Agnar och han körde oss till Akuten där satt vi i två timmar typ.. Och dom gjorde inte mycket.. hon skulle vara hemma från skolan och vila typ.. Vi kom hem halv ett, ett och då kollade vi klart på filmen och sov sedan =) Vi sov hos Frida =)

Onsdag.. Tig ledigt till Lunch har så jävla ont i halsen och huvudet sen kom jag iallafall till skolan och så hade jag en lektion sen slutade jag =S och den lektionen var jag ej på för ajg va tvungen att träffa barnmorskan Blää. Nu sitter jag här och väntar på att Frida ska sluta så ska vi öva på traktorteorin :) Saknar Simon<3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback