Halmstad Vs Tvååker

Jag hatar att jag älskar dig o jag älskar dig så mycke så jag hatar mig,



Fredag,
  Hade Två lektioner sen slutade vi =) Men jag fick ändå sitta i skolan tills klockan tre då vi åkte hem =) Mathildas mamma körde in mig till Halmstad direkt och där träffade jag Eric och Becca =) Vi kollade runt lite påstan sen stack vi hem =) Där fixade jag mig lite och såå.. mamma och Lassa var i Tyskland och jonathan va i örebro! Men vid sex typ eller något kom min älskade pojkvän och plockade upp mig sen stack vi in till stan och ät på resturang och kollade bio =) Jätte mysigt!! Vi firade att vi hade 2 underbara år tillsammans <3<3 Sen åkte vi hem och hade jätte mys <3<3<3
älskar dig Bejb!

Lördag,  Idag åkte jag en sväng till mormor =) jag skulle hämta hem min katt =D Kuligt.. Sen va jag bara hemma =) Simon kom sen vid typ fem och vi körde till Hemmkväll och hyrde en rulle och sedan till pizzerian och hämtade min pizza =) Sedan satte vi oss och kollade på Filmen som blev P.S I love you... En gråt film *Snyfft* *Snyfft* =D sen Stack han hem någon gång på kvällen där =) Jätte mys älskling!!

Söndag, Jag vaknade sen stack jag till Stallet en stund men de spöregnade.. Senare på dagen kom Marcus till mig och vi kollade film och käkade lite =) jätte kul och träffa dig Marcus =) Sen aa snackade jag endel med Mamma och Lassa :) Dom hade kommit hem liksom min bror!

Måndag, Back to Runkagård! Hade samtal med mammi och de gick bra! Sen aa på kvällen gjorde vi inte mycket .. Umgicks lite granna med Frida, Sen sov jag hos Elsan <3<3 Slapp dag alltså!

Tisdag, Idag har skolan varit rätt soft ändå.. Den började med Friluftsliv =) Och Vår lärare körde ut oss till skolan släppte oss en och en med en kompass och sa gå rakt fram.. =S Och själv i skogen.. Sen såg jag ut som ett mumintroll också.. Massor med kläder och Sånna regnkläder som LYSER!! Som en uppstoppad unge.. Om ni har sätt i barnvagn =) haha men jag är glad att jag tog regn kläder för Frida blev as blöt hahha =) Vi har sprivit in våra storlekar på kläder nu också så jag hoppas att dom kommer snart.. Vi Djurvårds elever (samt alla andra klasser men inte lika dana) ska få nya GRÖNA arbetskläder =) Hihihi Nu har jag datakunskap och sedan slutar jag klockan tre.. Sen ska jag provrida en häst jag ska sköta =) Ska bli jätte kul!!

Jag älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback